1
Motorna traktorska kosačica Cub Cadet XT3 QS137
774.000,00 RSD
Motor : Kawasaki FR 691 V
Tehnologija : OHV
Cilindara : 2 (V-Twin)
Zapremina motora : 726 ccNominalna snaga : 16,2 kW
Broj obrtaja u minuti : 3000
Podmazivanje : uljnom pumpom pod pritiskom
Učinak košenja : do 11000 m²/h
Radni zahvat : 137 cm
Sistem košenja : 2-u-1 opcija
Broj noževa : 3
Pokretanje noževa : električno (e-PTO)
Visina košenja : 25 – 100 mm
Točkovi kosišta : 4
Radijus okretanja : 38 cm
Zapremina rezervoara goriva : 11,4 l
Zapremina rezervoara ulja : 2 l
Transmisija : Hidrostat
Upravljanje pogonom : pedala
Izbacivanje trave : Bočno
Prednja osovina : liveni čelik
Točkovi (prednji/zadnji) : 16 x 6,5″ / 22 x 9,5″
Ležajevi u točkovima : kuglični
Tip sedišta : visoki naslon za leđa i nasloni za ruke
Brend | |
---|---|
Namena | |
Dodaci | , , |
Jedinica mere | |
Zemlja porekla | |
Uvoznik |
Nema na zalihama
Motor : Kawasaki FR 691 V
Tehnologija : OHV
Cilindara : 2 (V-Twin)
Zapremina motora : 726 cc
Nominalna snaga : 16,2 kW
Broj obrtaja u minuti : 3000
Podmazivanje : uljnom pumpom pod pritiskom
Učinak košenja : do 11000 m²/h
Radni zahvat : 137 cm
Sistem košenja : 2-u-1 opcija
Broj noževa : 3
Pokretanje noževa : električno (e-PTO)
Visina košenja : 25 – 100 mm
Točkovi kosišta : 4
Radijus okretanja : 38 cm
Zapremina rezervoara goriva : 11,4 l
Zapremina rezervoara ulja : 2 l
Transmisija : Hidrostat
Upravljanje pogonom : pedala
Izbacivanje trave : Bočno
Prednja osovina : liveni čelik
Točkovi (prednji/zadnji) : 16 x 6,5″ / 22 x 9,5″
Ležajevi u točkovima : kuglični
Tip sedišta : visoki naslon za leđa i nasloni za ruke
LED farovi
Brojač radnih sati
OHV tehnologija (ventili u glavi motora)
Niža radna temperatura, manje izduvnih gasova, više izlazne snage, duži radni vek, smanjena potrošnja goriva
90° V-Twin (dvocilindrični motor)
Više snage uz manje opterećenja. Mirniji, tiši, stabilniji, dugotrajniji rad. Produženi radni vek. Profesionalna kontrukcija i namena motora.
Sistem podmazivanja pod pritiskom, opremljen filterom ulja
Kontrolisani protok čistog ulja do donjeg ležaja, ublažuje trošenje i produžuje radni vek motora
Elektronsko paljenje
Omogućuje brzo i lako pokretanje motora, bez potrebe za održavanjem.
Automatski dekompresor
Lako i pouzdano pokretanje motora.
Rasprskivač s dve komore, internim oduškom
i elektronskom kontrolom goriva
Smanjena potrošnja goriva bez gubitka snage. Veća iskorišćenost energije. Niža radna temperatura.
Košuljica cilindra od livenog gvožđa
Odoleva trošenju i teškim uslovima, pružajući unapređenu kontrolu ulja
Merač ulja po uzoru na automobilsku industriju
Jednostavna i brza provera nivoa ulja
– TIGHT TURN XTREME
– ALL GROUND TRACTION
– Blokada diferencijala
– Bull-bar odbojnik